lørdag 20. juni 2009

blomstring i juni

Det begynner så smått å blomstre hos meg nå. Litt varme de siste dagene hjelper godt på. Har vært å knipsa noen bilder, og dem vil jeg gjerne dele her.



20.06.2009 057


To samplantinger som jeg håper vil bli riktig fine når det får vokst seg til.



20.06.2009 001



En samplanting til.



surfina


surfina



georgine fra markblomst.


georgine fra Erna Kari



20.06.2009 006


jeg satte et gammelt salongbord ved siden av trappa. Greit å sette planter på det.



blodbeger


blodbeger fra Erna Kari



aquilegia canadensis


aquilegia canadensis



20.06.2009 011


Primula cockburniana



heuchera americana dale's strain


heuchera americana dale's strain. Denne sådde jeg for to år siden, og har kun en igjen. Tror de sto et sted der det ble for fuktig om vinteren. Håper denne klarer seg bedre her den står nå.

1 kommentar:

Karen - An Artist's Garden sa...

What a lovely Primula, great colour.
Thanks for adding "Turning Year" to your blog list.
Karen