lørdag 27. september 2008

Høststorm - eller i følge yr.no - liten kuling

september 08 028

Det blåser godt her i dag, og jeg forsøker å redde det som reddes kan, men noen ganger er jeg rett og slett for sein, da blir det sånn...

 

Her har jeg redda det meste fra kantene, det får stå nedpå gulvet til vinden løyer.

Tomatplantene har nok sett sine beste dager, og cobaea scandens har blitt vannplante. Det tror jeg neppe den vil like i lengden

Prydbønnene klamrer seg fast så godt de bare kan.

Duftliljen har snart gitt blomstringen opp. Men om det blir noen flere fine dager, så kanskje de siste knoppene kommer ut.

Regn på ruta. Jammen er det godt å kunne være inne i dag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Regnfullt og høstlig er det her også, men heldigvis har vi ikke fått den kulingen som var varsla.
Synes det er litt koselig med ruskevær også jeg. Håper på bedre vær etter helga.

Elisabeth sa...

Skjønner at jeg bor i en avskjermet del av landet når det kommer til stormer, her er det heldigvis vindstille, men det er jo vakkert også når naturen viser krefter :)

elle-melle sa...

Det er trist når vinden ødelegger. Her blåser det også i dag.Høsten er virkelig på fremmarsj, og da får en glede seg over fine farger forhåpentligvis.

Signe sa...

Ja det er mye flotte fargen å glede seg over. Håper å få tatt noen fine høstbilder fra marka en dag. men da bør det være finere vær enn nå.

Unknown sa...

Vi kan bare gå og gjemme oss. De små vindkastene i dag er ingen ting mot det dere har hatt.

Signe sa...

Og vi syns slett ikke det er så ille da :))

Ikke jeg hvertfall...